Bad morgning.

Det är otroligt hur jag kan lyckas med detta. Nu ska jag vara ärlig, jag har i princip kommit försent till skolan varenda dag i nu 7 dagar. Anledningen till detta epic fail är att jag än inte har insett att mitt dumma hår tar typ 6383629 minuter att fixa på morgonen och som grädde på moset så är jag otroligt kräsen när det gäller hår & kläder. Det leder till att jag sätter upp håret, drar ut tofsarna och sätter upp håret på nytt. Sen upprepas detta ca 16638 gr. Samma visa med kläderna. & sen är jag förövrigt grymt seg på morgonen. Allt detta råder till KAOOZ ! Nej, skäpning på dej ester. Målet för rresterande dagar av denna vecka är att inte konmma försent en enda gång till. Have a Najs day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0