:( / :)

hey, hann aldrig blogga något igår, men ni överlevde ?
KG-träningen gick helt okey, ja..
Allt var liksom .. bra :)
Förutom en sak !
i måndes så skrittade jag fram Timmy lite runt gården & så skrittade jag förbi Dublin o Chili för de skulle in i skritten, när jag sen skulle skritta bort från dom så ville inte Timmy så han protestera genom att hoppa iväg, han typ ställde sig på bak benen och sen tog sats och flög frammåt, ni vet lite som den Star på ponnyakuten ?
så höll han på ända tills han kom bort till Nickes hage !
& de är en bra bit !
Han gjorde samma sak på KG-träningen.. men inte så mycket.
Idag tränade jag för Sara och då var det ren katastrof.. !
han började med att gå ut genom ridhus-porten på bakbenen och sen började han hoppa iväg.
Så sara sa till mig att hoppa av sen longerade hon honom en bra stund.
& sen skulle jag hoppa upp igen och ni tror inte han börjar igen !
men denna gg ännu värre...
Satt ganska löst några gånger men jag satt kvar .
får ofta kommentarer som
- "helt otroligt att du sitter kvar !"
- "du borde bli rodeoryttare"

osv.. {:
först var vi helt ställda och visste inte hur vi skulle gå vidare men vi ska fortsätta några dagar till själva & går det inte över så får vi ta hjälp av någon kunnig !
Så här får det inte fortsätta .
hinner nt skriva så mycket mer idag .
Vill oxå säga att det är jättekul att du läser min blogg och jag uppskattar varenda liten läsare !
Älskar att blogga & i will never stop ♥

älskar dig anyway gubben ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0