FEEDBACK !

Tjabba, jo jag måste verkligen ha lite kritik !
Vad är dåligt och vad är bra med bloggen ?
Vad ska jag fortsätta med och vad ska jag sluta med och ersätta med något nytt ?
Vad vill ni läsa om ?
Jag har inte bloggtorka, men är lite osäker på om det jag skriver är det ni vill läsa ?
Nu har jag mest bara skrivit om dagen & sånt men jag ska skriva mer om olika saker, älskar kläder och sånt med så jag kommer blanda hästandet med lite vardag !
SNÄLLA SÖTA DU, KOMMENTERA VAD DU TYCKER ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska skriva om sånt som DU tycker om att skriva om, saker som gör dig till den du är och inte lyssna på vad andra VILL läsa. det är trots allt din blogg:) hihi. använd den lite som ett bollplank med dig själv, och för att få ut saker ur huvet so du går o tänker på och som du vill dela med dig av. sen fortsätt med allt roligt du har för dig, och du kommer nog på fler idéer as you go:) du är en galet påhittig liten skitunge ;)



kram på dig syster yster

2011-04-09 @ 04:56:10
Postat av: Mathilda

Hej! jag tycker det är kul om du skriver lite hiss o diss, vad du tycker om för märke och kläder inom ridsporten, även vanliga kläder e kul o läsa om! ;)

2011-04-09 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0