Hemma !

Nu har jag landat här hemma, Red ju Dublin idag på första gången på 4 månader, bara skritt då.
Men gud vilken fantastisk känsla det var att bara få hoppa upp i sadeln på han igen !
Många tycker nog jag är fånig när jag säger så, men den lilla hästen betyder så grymt mycket för mig och att bara att han fortfarande finns där är så underbart, och att dessutom få rida min lilla prins igen. It is so amazing !
Han var super pig och jätteglad och han kunde ju iinte hålla sig , så något bocksprångblev det... Lilla busen :)
Men usch vad jag känner mig stor på han..
Det är nog en av de få gångerna man känner sig som en fet jätte.. !
Aja, han blir antagligen utlånad till sommaren om allting går som det ska och senan läker fint :)

En liten bild på oss 2 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0