HEY YA .

hallo du !
red ingen idag, blir imon ist för vi hann inte riktigt .
& imorgon är det skola , kaos !
orkar inte..
men sho.. det går ju lix inte att undvika så de är ju bara att se glad ut :)
Det är ju ganska skönt att ha skolan så nära, tar ju bara 5 min att gå! så på rasterna kan man gå hem & sova lite om man har lust x), needå !
de har jag faktiskt inte gjort, bara nästan :)
just nu sitter jag och kollar på en film på canons hemsida om objektiv ! måste spara ihop pengar nu & köpa ett bättre objektiv.. trött på mit kit-objektiv . står man i mitten på en ridbana så kan man ju inte ens zooma till hörnan !

japp, så här ser det ut på min skärm just nu !
see yapp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0