Hey Ya !

Hallo !
Det var ett tag sen :)
Det har väl inte gått jättemycket framåt men designen & så men jag har hittat en som antagligen kan göra en header åt mig !
Om ni undrar varför jag inte gör den själv så skulle jag vilja ha en snyggare & proffsigare..
Alltså proffsigare gjord då !
Men jag har gjort 2 headers till andra nu under tiden som jag har haft mycket tid och det har varit jättekul.. :)
(Headern jag har nu har jag gjort själv)
Förövrigt så har jag och Timmy tränat för KG det gick helt okey men det var till en kombination där det blev lite struligt, jag behövde länga galoppen på han för det var oxer ut och ganska långt avstånd, men när jag länger galoppen så tappar jag all kontroll.
Så igår tränade jag för Sara och det var heelt amazing !
Det var som att rida en ny häst, så otroligt avslappnad.
Vi hittade verkligen knapparna som vi inte trodde fanns för 2 dagar sedan.
Kändes underbart !
Idag fick stjärnan vila, imorgon blir det skogen :)

Älskar bilden ! ♥
// ester

Kommentarer
Postat av: Matilda rider i ängelholm:)

Headern var snygg skulle du kunna göra en sån till mig?:)<3<3

2011-04-04 @ 16:28:36
Postat av: Matilda

de vore väldigt snällt om du skulle vilja göra en sån till mig eller berätta hur mab gör <3<3:)

2011-04-04 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0