hihi

Fyra filmer jag kan se om om och om igen
1) Kollar ju aldrig på film :o
2) Humorfilmer !
3)
4)

Fyra städer jag har sovit i
1) Stockholm
2) Ängelholm (a)
3) Oxie, typ eller ngt sånt.. ^^
4)

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) tittar typ never på tv.. ^^
2) Old crhistine .
3) Ponnyakuten
4) Modern Family !


Fyra ställen jag vill åka till
1) Newmarket
2) Jägers
3) Irland
4) Stidsvig

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) blogg.se
2) Facebook (L)
3) min blogg för att kolla så allt stämmer m inlägg o sånt.. ^^
4) Andras bloggar

Fyra favoriträtter
1) Stekt fläsk & Löksås (L)
2) panerat kött .
3) Kladdkaka m grädde (a)
4) -

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Marknadschef för Apple

2) - Asfaltsläggare i London
3) -Designat kläder till Gucci
4) -VD för Ikea

Fyra ställen där jag trivs
1) Stidsvig
2) Össjö
3) Jägers
4) Skolan & hemma

Personer jag vill utmana att svara på enkäten: alla som läser !

// ester (tidsinställt)


Kommentarer
Postat av: Petronella

haha, varför till stidsvig? xD +att jag bor där xP

2011-04-09 @ 21:52:36
URL: http://PetronellaBengtsson.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0