Idag .

Vakna | skola | hem | stallet
ungefär så har min dag sett ut..
Idag hade vi spökbolls-turnering i skolan..
Haha gick väl sådär, det gick bra för mig men inte för laget :)
Jag var ensam med 4 andra killar tror jag..
Men det sjuka var att 2 ggr så var jag ensam kvar i laget !
Vaddå att killar är bättre än tjejer ?
BULLSHIT !
De andra gångerna var jag näst sist på att åka ut.
Inte så att jag tar någon spökboll i skolan på blodigt allvar men ja ^^
Sen walka jag hem & åt lite sen drog vi t stallet, vi har fått börja med Timmy att vi ska vara stenhårda mot honom ett litet tag så han förstår att det är vi som är ledare och även att han får lite respekt för mej !
Det gick super i hanteringen & sen skulle jag rida, han var superfin i början men sen så gick han ut från ridhuset på bakbenen och började "hoppa" iväg..
Men jag fick igenom det !
Tror detta gav mycket .
Så nä, nu kan jag sommna med en bra känsla i magen :)
Dublin fick vila idag, imon blire lite skritt tror jao .
Vi gick ttyp t kl 4 idag i skolan så allt tog så lågt tid så vi var nt hemma förrän typ kvart i 10 från stallet  :o
det = lite tid till bloggning..
nä.. Nu ska jag sova, ha det gött ! ♥

:'( ♥
I will miss u . but the life goes on ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om Nicke, hörde att han va såld, varför vem hur när var? allt!! ;) han va så fiiin <3

2011-04-15 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0