If it was perfect .

Om allting skulle vara helt perfekt så skulle bloggen ha några tusen läsare, jag skulle ha hur mycket inspiration som helst & skriva en mass intressanta inlägg.
Timmy skulle nolla i nästan varje start , vi skulle få placering på unghäst SM och sedan hoppa SM på han som 7-åring (a)
Jag skulle bli färdig med allt 6:ans arbete och jag skulle få börja men 7:ans så jag ligger grymt mycke före och fick hoppa upp en klass !
fö mina kompisar går ju i 7:an allihopa typ..
Jag skulle lära känna en massa nya kompisar .
Ja skulle fått en till asbra d-ponny som jag kvalade till EM med , helst en vit eller svart maffig hingst (L)
& efter de skulle vi sälja båda och jag skulle få en storhäst som hade gått någon 140..
Sen när jag blir tillräckligt gammal åker jag upp till new market & går på brs.
Sen visar jag hela storbrittanien att TJEJER KAN OXÅ och vinner varenda lopp jag ställer upp i där om jag ens kommer dit..
Sedan så moves allting vidare & ja blir bara bättre o bättre .
Och min grymt feta dröm är att en gång sitta i sadeln på en häst som är på väg till starten i Dubai World Cup ♥
Thats will be perfect !, &  YES ja vill bli jockey INGET ANNAT !
Har ingen lust att hoppa hela mitt liv + att jag aldrig skulle våga styra på ett hinder över 140 !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men du är ju redan hur bra som hälst när du rider Ester;)<3

2011-04-22 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0