Morsning

Nu drar jag snart till stallet igen, som ni märkt så har jag haft så här lite tid --> ♦ <--
Men mycke annat har jag ju hunnit med..
Träningen igår för tobbe gick väldigt bra !
Förutom en gång när han tog studds i en kombination och vi  plöjde hela oxern :(
Kan ju tillägga att det var 7 meter mellan...
Men annars var han fin och så .
& shit vilket underbart väder det har varit !
sol hela dan och inte ett moln på himmelen :D
Får hoppas det håller i sig !, på fredag drar jag upp t maja. :)
Ska ta tåget :o heelt ensam.. typ..
Så om det är någon som ska ta tåget till Malmö elr Svedala på fre säg t !
Ja ska bara kolla om jag hittar ett tåg först, ettpluss kanske ? ^^
& btw ! Ja har tagit en massa bilder som ska upp på bloggen, blir  no ikv :D
See ya' ♥

Bild i repris.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0