Pictures .

Slänger upp lite bilder, försöker få dom i nå ordning.. Enjoy !

Älskar dig min lilla gulliga ponny ♥
Foto: Klara

BFF ♥
Foto: Klara

Haha, Dublin vill vara i centrum, han gick som handhäst när jag red nicke .. :)
Foto: Klara

So cute..
Foto: Klara

:S ! Detta möttes man utav när man klev ut från entréen til HEP (helsingborg equistrain & Pet )
Lite annorlunda, och jag som är rädd för små undulater..
Höll på att svimma när jag såg det här !
Foto: Jag på resterande bilder.. :)

Som sagt, PÅFÅGEL !

De var överallt ! :)

hahaha, utstickarn här japp !
Mina älskade foppatofflisar ♥
Observera att kluddet längst ner till höger ska egentligen vara min bloggadress, mini fail !

Den här otroligt söta hästen står i stallet mitt imot oss !
Daniels stall.
Dock är det en dressyrhäst..
Men trooor ni inte den vill hoppa ? ^^
Mammas kompis som äger den.. :)

Nu ska jag nog äta något sött bara för att jag bara vill det ! ^^
Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0