The best of .

Här kommer lite bilder jag tagit med min kamera.
För er som inte vet så använder jag mig utav min Canon EOS 1000D och till den har jag ett 18-55, kitobjektivet men har planer på att gradera mig och köpa ett bättre.
Jag är inte så duktig än på att fotografera & jag har inget speciellt mål inom den punkten heller, bara att utvecklas, lära mig mer & bli bättre.






Titta på bilden noga, den finare än om man bara snabbkollar :)



SKRIV JÄTTEGÄRNA VAD NI TYCKER ! ♥
Som ni ser så är det bara en bild i hästsammanhang, är inte så bra på att fotta action än..
Men det ska jag bli :)
// ester lk

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tycker du tar jättefina bilder! :)

2011-04-09 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0