Dagens ridpass.

Timmy
Idag tränade jag Timmy som sagt för Uje.
Han var jättepig hela tiden, ganska galen ^^
När jag red fram så var han spänd i början men sen började han slappna av och slutade att bara trippa fram.
Vi gjorde lite lydnads övningar över bommar och det gick väl sådär..
Än har jag ju mycket kvar på markarbetet och han är lite vimsig och olydig.
Men det ska det bli ording på ! :)
Blir hårdträning över bommar nästa vecka ;)
När vi sen skulle hoppa lite så blev han överlycklig och ännu piggare, så det blev någon volt och lite så..
Men jag och Timmy är nöjda med dagen :)
Skriver mer snart // Ester :)

Foto : Klara LK, Copyright

Kommentarer
Postat av: Hovis

D e inte bara Mig Han driver med, bushästen!!

2011-02-09 @ 21:24:19
Postat av: Anonym

Gud vilka skav!!

2011-02-10 @ 00:32:51
Postat av: Ester

Ja jag vet, vi har prövat bogskydd men det har inte hjälpt.

Det har gått sönder..

Han har inte ont av skaven, det ser värre ut än vad det är

:)

2011-02-10 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0