Dagens ridpass.

Timmy
Idag red jag Timmy på banan.
Jag jobbade mycket med att få han med mig och att han skulle lyssna på mina hjälper och skänkeln.
Jag gjorde först denna övningen över små bockar.

(Volten var mer rundad en vad ni ser på bilden)
Jag lade en volt över de 2 bockarna.


Sen när jag fick det att funka på de 2 bockarna så ökade jag med alla 4.
Han var duktig men han var inte så jämn, ibland hoppar han av jättestort och ibland hoppar han av jättenära.
Får försöka hitta en jämn balans.
Annars lyssnade han fint !

Redigerade bilden till skolarbetet..
Skriver mer snart // Ester :)


Kommentarer
Postat av: fanny

bilden e awesom o dom andre mä du e grym gmn<3

2011-02-18 @ 08:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0