Hemma från stallet !

Nu har jag kommit hem från stallet, det var skönt att komma ut och det verkade som om både Dublin och Timmy blev glada :)
Carsten var där och skodde idag, så nu har båda fått nya skor oxå :)
Klara red Timmy efterssom att jag fortfarande är sjuk, lite bus blev det väl men han såg jättefin ut !
Dublin ledde jag på banan och han tyckte om att det har mjuknat på banan så han hittade de mjukaste ställena och rullade sig 2 gånger, sen for han upp och bocka.. :p
Det är ju inte så bra att han bockar efterssom att han anstränger sin skadade sena då men det struntar Dublin i, lite svårt att påverka på något vis när han bockar oxå.
Men han är glad och det är det viktigaste :)
Skriver mer snart // Ester :)
Tack till alla som läser min blogg !, har fått jättemånga bloggläsare :)
, Många för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0