Tävlingen :)

Timmy
Idag tävlade jag Timmy på Åsbo PK.
Jag hoppade en Ld+5 och var felfri !
Han var superduktig :), han kom in som tjuren ferdninan och tyckte det var jätte läskigt men han tog endå tag i hinderna och hoppade mycket fint ! :D
Efter 3:an så kom jag igång mer och kunde galoppera runt men till 1:an och 2:an så travade vi för han tyckte det var lite läskigt :P
En riktigt bra debut :D !
Här kommer från tävlingen idag på världens bäsa Timmy ♥








Han är så fin :)
Alla bilder är tagna av Klara Lidén Kiraly.
Copyright.

Ska försöka ladda upp en film sen :p, får väl se om jag lyckas !

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh vad fint och trevligt det ser ut :)

2011-02-20 @ 14:54:28
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0