When i get older..


Bilden säger allt... :)
Nej inte för den som ej är insatt i galopp.
Brittish Racing School (BRS) är en galoppskola som ligger i engelska Newmarket, där vill jag gå när jag blir tillräckligt gammal !
Man kan ansöka om att få komma dit när man är 16.. 3 år kvar ^^
Man går där på en kurs i 9 veckor och rider och sköter om vars 2 eller 3 hästar.
Efter kursen så har man praktik hos en tränare i 9 månader.
Har hört att det är väldigt tufft men det verkar grymt kul !
För jag vill ju bli jockey, vill rida Prix de l'Arc de Triomphe.
De är ett av världens största  löp ! :), gaaanska långsiktigt mål..
Drömma kan man ju ^^
Skriver mer snart ;) // Ester som har ont i huvudet... :(

Kommentarer
Postat av: Natta

Satsar du mest på hoppning eller galopp? :)



ps. Jag gillar din blogg jättemycket! Du vågar verkligen stå för vad du tycker och skriver roliga grejer!

kram<3

2011-02-05 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0