De som jag har runt omkring mig.

Mamma
Mamma är alltid med när vi är i stallet och hjälper oss.
Hon hjälper även till med träningen varje dag och coachar oss på tävling. :)

Här är mamma, jag och Dublin efter seger på jägers :)

Pappa
Pappa följer alltid med på tävlingar och ibland även på träningar.
Han brukar köra till tävlingar och leda hästarna medans vi andra går banan.

Pappa på en tävling i båstad ^^
Hopp tränare
Just nu så tränar jag hoppning för Ulrika Hedin.
Ulrika har jag tränat för ganska länge och hon är väldigt bra, hon tänker väldigt mycket på att hästarna ska vara lydiga och att de ska lyssna !, och det behövs ju :)
Hon har bla varit med i OS oxå för ganska många år sen :)

Ulrika Hedin.

Dressyrtränare.
Min dressyr tränare heter Sara Lundholm.
Hon är jätteduktig och har hjälpt till mycket med att förbättra min ridning och inverkan på hästen.
Sara är en supersuper bra tränare :D
Hon är dotter till Elisabeth Lundholm.
Hittade ingen bild på Sara ..


Veterinär.
De vi åker till när vi ska göra en check på hästarna eller om dom har fått en lättare skada så åker vi in till Huntley.
Där Barbro och Ingrid olsson jobbar, dom är super ! :D

Hovslagare.
Vår hovslagare är Carsten Fredriksson och han är jättebra ! :)
Han är snäll, rolig och hästarna gillar honom :D

Carsten :)

Galopptränare.
Den som har lärt mig allt som jag vet om galopp och hur man rider bra är Anette Svensson.
När vi kom till Jägersro första gången var Dublin totalt galen, men Anette har hjälpt oss och nu är han så fin att rida på galoppbanan.
Utan Anette tror jag nog inte att jag hade fixat Dublin !
:)

Här är Anette och hennes egen Downbeat i en upplopps-strid på Täby :)


Det här var alla som jag har runt omkting mig // Ester :)

Kommentarer
Postat av: Miranda :)

DIN SYSTER :P <33

2011-01-31 @ 20:26:19
Postat av: ebbis

kan du inte skriva om dina kompisar ? (aa)<3

2011-01-31 @ 20:45:24
Postat av: Ester

Hon hjälper väl till ibland, men inte så pass så det är värt att skriva om ;)

2011-01-31 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0