()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Heej !
Sorry för att jag inte har gjort något inlägg tidigare idag !
Jag har inte haft tid bara..
Ni har nog sett att jag har kollat om det finns intresse för ett inlägg om ponnygalopp, och det ser ut som om det kommer bli ett i slutet av veckan, eller nästa  ! :)
Måste bara ta lite foton och så.
Och imotgon är det hoppträning med Timmy ! :D
Ska bli kul att se hur han beter sig för idag var han väldigt galen så mamma fick longera han lite..
sen jobbade jag han ett litet tag och i slutet så blev jag så trött så klara fick jobba han lite oxå ^^
Nu måste jag gå men jag skriver mer sen eller imorgon ! :D
byee // Ester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0