HÄSTARNA

Det blev ett inlägg till :), tänkte att jag kan skriva lite om våra fyra hästar ! :)



Irish Celebrity
f:1990
Imp:Irland

Ponnyn ni ser på bilden är Irish Celebrity, det är min egen ponny :)
Dublin som han kallas är nu 21 år gammal men lika pigg som en unghäst, Dublin har tyvärr fått en senskada som är ganska allvarlig. Vi ska på återbesök på djursjukhuset den 13 så får vi se hur det blir med skadan..
Dublin är annars en väldigt busig ponny som älskar att galoppera :)
Jag och dublin har tillsammans ridit upp till MSVB och LA.
Jag har dock bara hoppat MSVB 2 eller 3 gånger men LA har jag hoppat flera gånger :)
Dublin är den som ligger närmast mitt hjärta <3






Minigårdens Timbacktoo
f:2005
E: Hellekis Timjan RW31


Mitt nya stjärnskott! :D
Timmy är född 2005 och är en D-ponny.
Jag har bara haft Timmy i någon månad, Timmy älskar att hoppa och har en superbra teknik.
Timmy är oxå väldigt busig och har inget imot att lägga in ett bocksprång då och då ;)
Än så länge har jag inte tävlat Timmy men jag ska tävla han så fort vi hittar en tävling som passar. :)






Red Hot Chili Pepper
f:2004
E: Veronas bo-gi

Det här är klaras ponny.
Han kallas Chili.





Hinders Earl Grey
f: 2001
E: Paddock Camargue
Klaras ponny.
Kallas Nicke.











Här var lite info om våra ponnys, ni får jättegärna kommentera om ni vill veta mer ! ;D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0