Ponnygalopp

Jag tävlar för det mesta hoppning.
Men lika länge som jag hoppat har jag hållit på med galoppen, jag har större meriter i galopen än hoppningen.
Bla 4:a i SM efter vääldigt dålig start, 3:a i Skandinaviska Mästerskapen, 2 svenska Derbysegrar och 1 Dansk seger.
Segrat i 9/9 lopp på Klampenborg Danmark, segrare av Lilla ponyracet och Stora Ponnyracet på Falsterbo Horse Show.
Segrare av Falsterbo Racing on the beach 2009.
Och segrare i vanliga lopp på Jägersro.
Störst framgångar har jag haft i Danmark efterssom jag vann Derbyt och alla andra lopp jag har varit med i där.
De ponnys jag tävlat ponnygalopp på är


Irish Celebrity.
Det är honom jag tävlat mest galopp med och jag har mest meriter med honom :)


Hinders Earl Grey.
Jag har inte tävlat Nicke så många gånger, men på löpet som ni ser på bilden så vann vi med ex antal längder :)



Pajas.
Det var Pajas som jag red i Falsterbo förra året och vann :)


Vasilisa.
Gud vad det var längesen jag red Lisa.. :) Det är min förra ponny som jag oxå red mycket galopp på :)


Nu fick ni lite information om meriter och med vilka ponnys mer om ponnygalopp kommer strax ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0