Snart sängen

Sitter och lyssnar på musik med mina nya Lady gaga Heart beats !
Dom är helt grymt bra.
annars har jag väl inte superkul direkt..
Jag är skit-törstig så borde gå och dricka men paaaaalla... I  morgon så ska vi iväg till Anderslöv för att Klara ska prova storhäst.. nån fem åring och en tysk.. Och jag ska rida lilla Sciller :D
btw, Timmy har vilat i tre dagar !, i onsdes träna jag och då fick han vila på torsdagen och igår var jag hos Lydia och idag så var jag hos Lydia och sen så var jag hemma för klara och co var på tävling :o...
Så det kommer bli spännande att se vilken rodeo-stil han tar imorgon !
hihi men nu mååååste jag gå och dricka men kommer strax ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0