SORRY FÖR SENT INLÄGG !

Hej, sorry för att jag inte har gjort något inlägg tidigare, vi åkte till trettonspelen tidigt så jag hann inte göra något innan.
Men nu gör jag ett iallafall ! :)
Klara och Nicke vann La:n idag i Hbg !, han var jätteduktig !
Jag har mest varit med Emelie hela dagen och vi hittade ett par grymt coola stövlar i Skaras monter !

Här är dom! , tycker ni oxå att dom är snygga ? ;)

Snart kommer fam Hansson och äter pizza hos oss ! :D
Fam Feuk bor ju hos oss just nu efterssom det är trettonspelen :)






Skriver mer snart ! // Ester (:




















Kommentarer
Postat av: Anonym

De stövlarna är så jävla snygga o coola ! :D <3 till dem :P

2011-01-08 @ 19:49:59
Postat av: Marlene Nilsson

Dem e as fuuuuula <3

2011-01-10 @ 16:38:23
Postat av: madelene friberg

jag såg dom på tretonspelen :)<3 dom är rätt häftiga :DD<3

2011-01-10 @ 18:11:07
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0