Svaren på frågestunden ! :D

Här kommer svaren på era frågor ! :D

Var har du dina hästar? :) Hur långt har du till stallet? Hur många dagar rider du i veckan ?
Vi har våra hästar på en gård i norra varalöv, Det är ca 5 km till stallet :)
Jag rider så ofta mina hästar ska gå, innan när inte dublin var skadad så red jag nog varje dag, men nu är det 5-6 dagar i veckan. Men jag är ju i stallet varje dag ! :)
Om du får välja en, vad är roligast. Galopp eller banhoppning? :))
Jag älskar båda sakerna men galopp faktiskt ! :)
Hahaha, fin min där ja! Men dublin är finast iaf :D
Hur länge har du ridit ? 
Och hur kändes det att rida i Falsterbo ? (Har för mig att du tävla galopp där med den där Pajas ? ;)
Jag har ridit ca 5 år tror jag.
Det är väldigt annorlunda gentimot att rida på vanliga banor.., men jag var så koncentrerad på loppet så jag minns liksom inte riktigt hur det kändes.. Men självklart är det jätteroligt att rida för så många. Och dessutom vinna ! :D
(jag har inte bara ridit Pajas i Falsterbo, jag har även ridit Vasilisa, Nicke och Dublin :) )
kan du typ inte köra dagens tips & hiss/diss ? (:<3
Jo jag jag har tänkt att ha något liknande :D
hur ska ni göra med dublin när han blir frisk ? ska du fortsätta rida han eller ska ni låna ut honom ? :)<3
Jag ska sätta igång han själv och sedan ska han lånas ut, vi har en tjej som redan har provat han som vi såklart först kommer att tänka på om inte de redan har hittat något annat :)


Hej Du!!
Kul Du kom igång med bloggen! Har lite svårt att komma på nån bra fråga! Så Jag tar en dålig istället!! 
Nästa gång Jag kommer o skor, bjuder Du på kaffe eller det får Mamma göra??
Håller tummarna för Din häst!!
Hälsar Carsten

Hahaha... asså om jag ska göra det så kan jag ju inte lova att det blir gott.. Men försöka kan man ju haha :D
Om du kommer när jag är där :p
Hihi Jag skriver mer snart :D // Ester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0