Tretton-spelen slut för i år !

Då var 13-spelen slut för iår..
Tråkigt att jag inte kunde vara med själv, jag blev jättesugen på att tävla när jag såg alla andra.. :/
Men en sak som jag har tyckt innan också, Dom flesta danskar rider faktiskt väldigt fint !, Jag tycker man oftare ser jämnare rytm och finare rundor hos danskarna än hos svenskarna, självklart finns det många svenskar som också rider jättebra ! :)
Eller vad tycker ni ?
Det finns hur många fina danska ponnies som helst också !


Kommentera jättegärna vad ni själva tycker ! :D

Skriver mer snart // Ester ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tänkte oxå på de när ja var påtävlingarna i helgen men mina kompisar medtyckte inte:/ alltså danskarna ser så proffsiga ut när de rider oxå!:) pluspoäng till danskar:P

2011-01-09 @ 19:30:48
Postat av: Anonym

De sa ja oxå när ja titta på tävlingarna i helgen men min kompisar medtyckte inte:/ de ser så proffsiga ut när de rider på något vis:) pluspoäng till danskarna:P

2011-01-09 @ 19:33:16
Postat av: Petronella

Men visst e de så. Jag tycker danskarna sitter jätte fint, har en fin, kontrollerad och väl riden häst. Fina rundor, jag håller med dig Ester.



P.S de finns självklart många svenskar som rider fint!!!

2011-01-10 @ 10:10:19
Postat av: madelene friberg

jag håller med dig helt klart!! ;D<3 du rider jääte fint!! :)<3



när var du på trettonspelen? alltså vilken dag :)<3 såg ej dig, var där fredag och lördag :)<3 säg grattis till klara :) hon red jätte fint och hon förkänade att vinna!!! :D<3

2011-01-10 @ 18:06:47
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag håller med, de ser ofta lugnt och fint ut när de rider, men däremot så kommer danskarna bara med de bästa till sverige, så kanske därför de ser bra ut :)

2011-01-10 @ 19:26:22
URL: http://ihb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med, men jag vet inte om det kanske kan bero på att danskar generellt sett tränar mer än svenskar ( alltså tränar för instruktör oftare ) ?

2011-01-10 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0