DAGENS TIPS!

Matcha !
Om man vill att man själv och hästen ska se snygga ut på träningen, vardags eller tävling så har jag ett tips till dig som inte villl köpa de dyra sakerna, de sakerna som jag iallafall brukar tycka är finast brukar ofta kosta lite mer, men om du inte heller vill köpa saker för hur mycket som helst så har jag ett tips till dig.
Matcha !, det får även de lite tråkigare sakerna att se fina ut.
Här har jag ett exempel ! :)

Ridhjälm, Charles Owen.
Pris: runt 2000kr
Piké, Horze.
Pris: 259 kr
Munktröja, Horze.
Pris: 379kr
Ridbyxa, CRW.
Pris: 479 kr
Ridstrumpor, Kingsland.
Pris: 3-pack 199kr
Schabrak, Hööks.
Pris: 249 kr.
De är nog inte det billigaste som finns men fina saker för bra priser tycker jag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0