Min Tävlingsoutfit! :)

Tänkte lägga upp vad jag har på mig på tävling! :)
Mountain Horse Ridbyxor.
Tycker dom är grymt sköna och snygga! :D
Kingsland Långärmad Skjorta
Denna är grymt snygg och skön, med bra kvalitet! Jätteskön att ha på sommaren.
Kingsland Långärmad Skjorta
Skön och fin denna med, hittar dock ingen bild på den.
Kingsland Kortärmad Skjorta
Sliten, hängt med ett tag så tror det är därför jag inte hittar någon bild ;)
Kingsland Ulltröja
En sån här fast med ljusblåa lappar på armbågarna :) De har lite dålig kvalité, de nya som kommit ut är lite fetare ull så de har nog bättre kvalitet!
Kingsland Strumpor Blåa
Jättesköna! :D
Charles Owen Ayr 8 Hjälm
Denna är riktigt skön! I´m just love it.
John Whitaker Kavaj
Denna är också skön, det enda är att vi ska kolla om man kan ta bort axelvaddarna för de ser lite konstigt ut när jag har västen ovanpå.
Racesafe Väst
Skön, snygg :)
Pioneer Stövlar
Megabild jag vet.... Supersköna stövlar! :D
// Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0