Munka Lantmän

Idag var vi på Munka Lantmän för vi skulle köpa lite spån.
Jag kollade lite på hästavdelningen, de har en riktigt bra hästavdelning för att vara lantmännen !
I ängelholm där det kallas granngården så består hästavdelningen av typ Hansbo, fast täckena är riktigt fina, både Horseware, Amigo och lite sånt finns..
Men i Munka så är det super !
Där finns Mountain Horse, De Niro, Jacson, Tradestone, Uvex och lite mer.
De har ett riktigt bra utbud ! :)
Att Uvex och De Niro finns är ju pga Jacson för att det är återförsäljare för Uvex o De Niro..:)

De Niro stöveln, denna modellen är inte lika flashig som den med crocco skin och lack.
Men snygg tycker jag ! :)

VÄRLDENS BÄSTA LÄDERTVÅL!
Denna är grym, rekomenderas starkt :)

Vi köpte dessa färg-glada vatten hinkar idag :D
På lantmännen..


Bilderna har inte så bra kvalitet för jag tog dom med mobilen :)
Jag skriver mer strax ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0