Pannband

Vilket pannband är finast ? :)



Free polls

Jag måste ha ett nytt pannband men har ingen aning vad jag ska ha för något..
Det måste vara guldigt, eller iallafall ha något guldigt på sig :)
Jag har sett 3 snygga men vem vet, det kanske inte blir något av dom.. :)
Här kommer de :D

Pannband med rosett och massa bling, dessa finns i olika modeller och olika priser.
Från 700-1100 kr, men dessa finns dock inte i sverige, eller Equipe säljer dom.. :)
Här finns dom ! :)

Det väldigt vanliga swarovski pannbandet med 4 rader.
Tycker aldrig att man tröttnar på dom :P
Dessa kan man nu för tiden hitta i nästan alla ridsport butiker.
Pris från 600-1200 , det finns något speciellt pannbandt som typ delar sig i mitten som kostar lite mer :)

Dessa pannbandet har kommit ganska nygligen !
Jag tycker att det är snygga och jag har hört att dessa stenarna sitter bättre än på det 4:a radiga pannbanden.
Det finns hos Skara hästsport iallafall, säkert på Charlies oxå :)

Rösta vilket ni tycker är finast där uppe ! :D

Kommentarer
Postat av: Stella

Nr 2 är klart finast!

2011-11-12 @ 22:19:38
URL: http://ponnyhopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0