Ridstövlar

Jag har blivit helt beroende av ridstövlar !
Tycker det känns jättekonsigt att rida utan..
Jag använder mina varje dag ! :)
Och då är det ju väldigt viktigt att stövlarna är sköna och att man trivs med dom.
Det är lika viktigt om du så bara har dom på tävling eller använder dom varje dag.
Här är några exempel på några ridstövlar, Jag har ju inte provat alla och då så jag kan ju tyvärr inte skriva passform på alla :/

De Niro
Info : Dessa stövlarna tror jag att man kan beställa lite ungefär hur man vill.
Modellen som ni ser längst ner till höger säljs i lite olika butiker, har dock bara sett den bruna än.
+ : Häftiga annorlunda stövlar, ett bra val om man vill synas.
- : Vet inte :)
Pris : vet inte riktigt faktiskt, runt 4000-5000 kr skulle jag tro :)


Parlanti
Info : Man kan beställa dessa stövlarna hos Top Rider i olika färger och man kan välja olika detaljer.
En populär stövel bland ryttare på hög nivå.
+ : Sjukt snygga ! :D
Verkar väldigt mjuka, iallafall modellerna längst till vänster :)
- : Dyra !
Pris : 5000-8000 kr


Pioneer
Info : De här stövlarna är nog de mjukaste på marknaden !
Har dock lite dålig kvalité.
Det är även väldigt populära.
+ : Jättesköna och behagliga att ha på sig, även en längre stund :)
- : Lite dålig kvalité.
Pris : runt 2000 kr

Tretorn
Info : En ganska ny stövel som inte så många har än.
+: Väldigt snygga, verkar sköna.
Vattentäta.
- : Att dom bara finns i en färg.
Pris : 5000 kr


Veredus
Info : Dessa stövlarna kan man ställa in som man själv vill ha dom.
+ : Fina, lite ovanliga.
Stilrena :)
- : Tror man kan tröttna på dom lite i längden.
Pris :7000 kr

// Ester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0