Saraträning!

Idag tränade jag för Sara med Chili!
Gick faktiskt ganska bra. Chili har en förmåga att korta ihop sig och spänna sig, och då måste jag rida mycket mer med sätet så han går lite mer framåt uppåt i galoppen utan att gå fortare! Annars var han väldig lösjord och så, lite hängig i munnen i mellanåt och lite att han knäppte av ibland men fick det lagom ibland i alla fall! :)
Jag är väldigt noga med mina hästar på marken, de kan vara lite svåra i mellan åt men jag är väldigt noga med att de lyssnar på gas, broms, höger och vänster. Sen är jag också noga med att de inte flyter ut i svängarna.
Har faktiskt skitit i en tävling för Nicke var väldigt jobbig på marken!
Där fick ni lite hur jag rider mina hästar och ska skriva lite´mer om varje ridpass och så! :)
Damphäst!
//Klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0