Dagen och så

Har ju glömt att berätta att vi fick hem Älva igår ! :D
Det är Johanna som äger Chilis hund.
Hon ska på semester så då ska vi passa henne :D
Vi har ingen hund själva för Klara är allergisk :(
Vi har haft 2 st sen innan..
Idag hade vi hemkunskap hela eftermiddagen i skolan, det var ju inte liite segt !
Annars har det varit helt OK, vi kollade på Dumma mej på SO:n , haha de var kul :)
Vi skulle säga vad den hade för "budskap"..
sen åkte vi till stallet och jag och Klara ut en runda , jag red klaras Nicke och Klara red Miss Mara :), en 4-årig storhäst som hon aldrig ridit innan (Y)
Men det gick finfint.
Timmy fick trimma lite på ridbanan.., eller ja det blev väl inte så mycket trimm.
Mest hoo Timmy ptrooo.. luugn..
Det var första gången han gick på utebanan, red på den lilla :D
Nu sitter jag här hemma och bloggar som ni märker ^^, Klara är på lagträff :D
fattat ni hur grymt skönt det är och slippa henne ?
Njuter varenda sekund !
Nee jag ska inte vara för taskig, men lite får hon ju tåla.. ^^.
Och vi svängde inom Granngården i Munka, där har dom en super hästavdelning !
De har Treadstone, Mountain Horse, Jacson och till och med DeNiro stövlar :D
Så Timmy fick ett nytt träns, ett Tradestone med sånna klinker stenar, här är någon bild :)


Jag tror Timmy kommer passa i det, tänk ett guldigt pannband till detta tränsen, det hade varit helt awesome :)
Och btw, Dublin fick gå i skritten idag igen :D
Skötte sig exemplariskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0