Brunt & svart.


Både stövlarna & kavajen har jag redigerat så dom finns inte i butik.

Hade det inte varit för den otroligt snygga hjälmen så hade jag nog aldrig tagit på mig en brun och svart outfit !
Om ni också tycker hjälmen är sjukt snygg så är det bara att söka på GPA Titium Leather.
Kavajen kommer från Animo och är döpt till Larissa, den finns dock inte med brunt på kragen, the same med stövlarna.
På tal om stövlarna så kommer dom från Parlanti , Miami tror jag dom hette..?
"Schabrak-delen" från RG of Italy om man nu ska vara nogrann.
Pannbandet vet ni väl, swarowski !
Vill du ha den här outfiten får du dock vara beredd på att betala ca 18000 kr ! hahaha..

SES ! :)

Kommentarer
Postat av: Stella

Shit va snyggt! Skulle ha köpt DIREKT! Du har bra känsla för sånt!

2011-11-12 @ 22:23:30
URL: http://ponnyhopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0