detta året stavas O T U R

Kom hem från akuten förr ett ganska bra tag sen.
Det som hände var att jag blev sparkad i magen utav Timmy.
Skulle ta in honom från hagen och då sätter han fart och sparkar bakut, och träffar mig i magen..
Tappade luften men fick inte så ont var mest chokad men vårdupplysningen eller vad det heter rekommenderade att åka in till akuten för säkerhets skull.
Nu har jag inte ont det bara ömmar lite ibland, är hemma hos min mormor just nu som oxå bor i Ängelholm precis bredvid sjukhuset.
Hör av mig sen
btw så hatar jag detta året @

Kommentarer
Postat av: stella

2011-11-14 @ 21:49:02
URL: http://ponnyhopp.wordpress.cim
Postat av: stella

Ajajaj!! Stackars dig!! Hoppas det blir bättre snart. Eller hur 2011 har inte varit tursamt, iallafall inte för mig m halta ponnysar o brutet nyckelben! Fy hoppas ätt -12 blir bättre! Hoppas du blir bättre m magen så att de inte blir nått!!

//Stella

2011-11-14 @ 21:52:49
URL: http://ponnyhopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0