För & nackdelar.

Vad är jag bra på ? Vad behöver jag träna & tänka på ?

RIDNING

Jag tycker nog jag har en ganska bra känsla när det gäller ridning & hästar.
Ganska så bra öga för avstånd , och hyffsad sits.
Jag måste träna på att ha en mer stilla hand  & inte kura ihop mig över sprången. Alltså få en bättre sits i sprången.
Sen tycker jag att jag blivit bättre på att ge tydliga signaler vilket är väldigt viktigt hos Timmy.

PERSONLIGT

Jag är mig själv alltid. Ändrar mig inte för att passa in och står för min åsikt.
Har blivit bättre på att kunna hantera saker som inte blir riktigt så som jag vill, lyssnar på andra.
Även om det är en bra kompis som börjar argumentera högt om vad den tycker och tänker så är inte jag rädd för att säga vad jag tycker & är beredd att ta konsekvenserna, det är den andra personens problem om inte den kan acceptera att alla tycker olika & inte lika dant som sig själv. Vill inte den personen vara min kompis längre för jag inte tycker och tänker likadant så sure, då förtjänar den ändå inte det.
Jag behöver tänka på att verkligen följa det som Jag tycker är rätt, att inte säga en sak och sedan göra en annan.



Jag tycker det är bra att ibland se igenom vad man är bra på och tänka på vad det är man behöver träna på.
Man upptäcker ofta saker som ojj det är jag ju ganska bra på faktiskt eller ojdå.. det kanske jag ska tänka på..
och ÄNNU roligare är det att dela med det här med ER !

kram E

Det här är mej själv o jag.. & Ester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0