Helgen

.. har varit rolig !
Började på lördagen med en massa föreläsningar kring fälttävlan såklart. Bla duktiga ryttaren Sara Algosson Ostholt berättade om sin resa från bredden till nivå i världsklass. Det var väldigt intressant att höra på, speciellt när dom verkligen fått kämpa sig upp. Det ger en väldigt mycket inspiration och fighting spirit - jag vill ju också bli bäst !

På Lördag kväll gick vi genom den vackra stan i Linköping till ett annat Scandic hotell som var väldigt fint. Fast vi blev lite förvånade, innan man fick gå och sätta sig så fick man ta en lapp där det stog ett nummer - som jag fick då nr 1 och då fick jag gå och sätta mig vid bord nummer 1 ! Bland 7 personer som jag aldrig någonsin hade träffat för haha.. Men det var helt ok man är ju naturligt mer avslappnad när man är med hästmänniskor man har ju någonsin gemensamt då. Så det blev ganska så trevligt och jag planerade bla med en bandesigner att 2028, då ska jag rida OS !, för då var jag tydligen 30.. :D

Idag så var vi bara på en lång föreläsning där bla Niklas Lindbäck (min hopp&terräng tränare) snackade lite.
Det var mer som rörde en själv denna föreläsninng så det var kul att lyssna. Vi åkte sedan hem och på vägen så stannade vi på ♥CHARLIES♥ Men det blev inget i shoppingkassen för min del :( (är mestadels pank ^^)
Men det var en superfin välorganiserad butik med mycket fina grejer !

Jag har tyvärr ingen bild sedan helgen så det får bli en random när jag var aascool och körde vält :p


stoor maskin liiten ester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0