Min framtid

Vad vill jag bli när jag bli stor ?
Om ni läste min förra blogg så vet ni att jag verkligen ville bli jockey, men dom drömmarna vissnar bara mer och mer..
Vet inte varför men när jag tänker på det så känner jag liksom inte samma sug som jag gjorde innan..
Så just nu vet jag inte riktigt vad jag vill bli. Vill självklart hålla på med hästar på ett eller annat vis men jag vet inte om jag vill ha det som yrke och satsa 110% på en gren.
Jag älskar som jag har det nu, tävlar hoppning och tävlade även lite fälttävlan i sommras som är riktigt riktigt kul.
Det blir en liten kick det är inte alls samma sak som att sitta på sin grusbana och hoppa, svårt att beskriva men jag rekomenderar verkligen att prova !
Har även de senaste dagarna funderat på om jag kanske skulle vilja hålla på med fotografi och webbdesign.. ?
Tycker det är super roligt att göra design & headers till bloggar.
På tal om det så måste jag berätta att om några dagar får jag en skiva med CS*6 *tror jag som min bror ska skicka upp !!! Ibland älskar man sina syskon :D
Har inte använt ps innan utan pf (Photofiltre) , vilket är inte lika avancerat och bättre att börja med skulle jag tro.
Jag kan det programmet innan och utantill för tillfället vilket är skönt men programet uppfyller inte längre det grejer jag gärna skulle vilja att det gjorde.
Back to my future, detta är vad jag tänkt på men vill liksom inte bli en vanlig svensson som jobbar på ett vanligt kontor och är aldelles så där lagom tråkig hela tiden.. xd


...maybe ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0