Strax; middag !

Sitter här i vårt helt ok hotellrum och ska strax byta om inför middagen. Vi skall samlas i lobbyn kl halv 8, där kommer hovmästarna och hämtar oss & så går vi vidare till en resturang på ett annat Scandic hotell, denna var för liten.. hahaha

Har varit på ett antal föreläsningar nu & det var mycket intressant men gud vad det är jobbigt att bara sitta rakt upp och ner på en stol och lyssna ! Man gör inte någoting men ändå håller man på att somna..
På tal om e helt annan sak så har jag lagt märke till att mitt hår är sjuukt slitet så måse verkligen gå och klippa mig i dagarna, extremt fult :( Maybe för att man plattar det titt som tätt oxå men ändå, det får det ju tåla !
Nu ska jag ta och byta om ! Jag kommer att ta lite bilder sedan så ni får se men dom kommer upp imorgon.

Kram E Cya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0