Underbar dag.

Dagen började tidigt, vi kom till stallet kl halv åtta och gjorde iordning det mesta.
Vi hade ju tävling på Össjö idag.. men ingen vanlig tävling utan det var ju fälttävlans-ledningen som tävlade.
Alltså Elisabeth "bettan" Lundholm,Maria Gretzer, Gunilla Fredriksson,Staffan "staffe" Lidbeck och Jan "janne" Jönsson.
Det gick väldigt bra och till slut vann bettan !
Jag fotograferade under dagen och var även hästskötare åt ingen mindre än Maria Gretzer ! :)
Bilder kommer sen när jag fixat dom.. ska göra det strax.
Sedan red jag Timmy och nja det var väl inte det bästa ridpasset vi gjort.. Men vi tar nya tag imorgon när det är tävling i Dagstorp LB & LA :), jättetaggad !

Nu ska jag fixa lite roligare inlägg, ses strax igen .


Canon EOS 1000D + Canon 70-200mm f/2.8 ( nä, inte mitt objektiv..:))
Bilden har inte med inlägget att göra men ändå.. den är ju fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0