Varför bloggar JAG ?

Tänkte bara berätta varför jag bloggar & varför jag inte blir sur om ni inte kommenterar..

Jag bloggar enbart för att jag älskar att blogga, har nästan alltid blogglust men det som sätter stopp ibland är tiden.
Jag kommer heller inte be er kommentera vad ni vill att jag ska skriva om för det här är en personlig blogg.
Det är JAG som sitter bakom skärmen och skriver MINA tankar & känslor, och skriver precis det jag vill skriva. Vad jag har lust med.
Ibland blir det outfits ibland bara lite tankar & ibland dagens ridpass, beroende av på vilket humör jag är på.
Like it and read it or hate it an leave it helt enkelt :).. får väl se hur långt man kommer på det men står för mitt ord och slutar inte förrän något viktigt sätter stopp för det.

Jag tycker även att det är idiotiskt att skriva på sin blogg "Får inga kommentarer så slutar blogga om inte någon kommenterar detta inlägg" haallåå ? Bloggar man bara för ett försök till att bli känd eller liknande så tycker jag man kan sluta oavsett om man har 20 eller 0 kommentarer. Har man ingen glädje i det man gör, speciellt inte när det gäller en sån här sak så blir det ju inte bra. Hur ska folk kunna tycka det är kul och läsa när du inte äns tycker det är kul och skriva ?

Med den här texten menar inte jag att jag är innåtvänd och inte öppen för förslag och ideér.
Jag är snarare öppen för allt men tar endast åt mig av det som jag känner är min grej, någonting jag vill skriva om.

Kramis på er nu skajag fixa ett till inlägg men kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om.. hahaha



Haha titta ! Bloggens första header ever.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0