Ester Lidén Kiraly - this is about me

Hej, hoppas jag får tillbaka mina gamla läsare & mina nya. Detta är till er.

Jag heter altså Ester Lidén Kiraly och fyllde 13 år den 11 augusti.
Jag bor mitt i stan i Ängelholm i en lägenhet med min storasyrra klara, mamma lena och pappa janos.
Som nog de flesta vet är jag helt hästgalen och har en egen ponny som heter Minigårdens Timbacktoo som jag kommer presentera i ett annat inlägg.
Sen rider jag även en häst som heter Tea Please åt Charlotte Hamilton som bor på Össjö gård i det fina slottet.
Vi har våra hästar på Össjö gård.


2 små bilder på mig, ganska gamla.. får väl fixa nya :)

Mer information kommer, det kan jag lova ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0